Sedabineb ben ilk gebeliğimde 2 defa klomen tedavisi gördüm olmadı malesef. 2 yıl sonunda kendiliğinden hamile kaldım. Şuanki gebeliğimde klomen kullandım 2 yumurtalık gelişti biri çok büyüdü biri de çok küçük dedi doktor. Çok büyüyen kistleşir çatlatma iğnesi verirsem çok kanamaya sebep olabilir diye vermedi . Adet olunca gel dedi. Yani doktor hamile kalacağıma ihtimal vermedi. O ay incir havuç kürü yaptım klomenle beraber. Ve hamile kaldım çok şükür. Klomenle gelişen yumurtalık incir kürüyle çatladı diye düşünüyorum. Hem de gerektiğinden fazla büyüyen yumurtayla. Her nasip vaktine esirdir. Kafanızı rahat bırakın çok düşünmemeye çalışın. Stres çok etkiliyor hamile kalmayı. İki gebeliğimde de kolay hamile kalamadım. Ne zamanki rahat oldum umursamadım o ay hamile kaldım. Hatta incir kürü yaptığımda dedim ki bu ay hamile kalamazsam bir daha çabalamıycam akışına bırakıcam. Zaten bir çocuğum vardı olmazsa olmasın dedim. O ay hamile kaldım. İlk çocuğumda 2 yıl bekledim. Her ay yaptığım testler verdiğim kanlar mahvetmişti beni. Eşim tüp bebeğe hiç yanaşmadı. En sonunda dedim ki belli ki olmayacak ne yapalım nasipte yokmuş. O ay hiç düşünmedim hamile kaldım hem de 2 ay adet olmamıştım ona rağmen kalmışım. Adet olmadan bu çok zor ihtimal normalde. Ama nasibi varmış demekki. Şimdi kızım 3,5 yaşında. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Kafanıza takmayın. İlla ki vardır bir vakti zamanı. Siz elinizden geleni yapın tevekkül edip gerisini Allah’a bırakın 🙏🏻