gulbis1 İlk defa kaçıncı haftanızda doktora gittiniz anneler öğrendikten hemen sonra mı yoksa beklediniz mi bi süre
Reyhan35 gulbis1 ilk sağlık ocağına gittim sağlık ocağı doktoru folik asit verdi 6. Haftada gittim doktora
Deletedmom_12 Erken gebelik testim silik cikar cikmaz gittim Ne kadar erken ogrensem o.kadar kardı cunku 2 kaybm vardi benim
Bet7408 gulbis1 gulbis1 hayır neden erken olsun erken gitmen çok daha iyi değerlerine baktırırsın doktorun geç kalmadan folik asit başlatır
gulbis1 Duyyygu hayırlısı olsun insallah ben biraz erken davranıyorum demekki neyse artık kasıklarımda belimde çok ağrı oluyor birazda o yuzden gitmek istedim
Duyyygu gulbis1 yok erken değil bence ben araya bayram tatili girmese daha erken giderdim pişman oldum yani ebeyi dinlediğime neyseki folik asit durumunu biliyordum da eczaneden aldım
gulbis1 Bet7408 kullanıyorum üç aydır folik asiti . Kafam karıştı benimde boşuna gideceksin çok erken diyenler var
BrcnSym Önce sağlık ocağına folik asit yazdırıp kullanmaya başlamanı ve 6-7 hafta gibi doktora gitmeni öneririm. Kalp atışı 7. Hafta gibi duyuluyor. Erken gidersen doktorun tekrar çağıracaktır. Boş yere 2 defa gitmiş olma derim :)
Ozlm0916 Htc3866 1669 du çok tuhaf bi doktora gitmisim ya arastirmadan etmeden heycandan elim ayagim titriyodu o doktorda o kadar para verdigimiz halde 5 saniye bakti ulturasyondan gozukmuyo dedi kaldirdi 2 gun sonra baska doktora gittim orda keseyide bebegide gorduk beta hcg 1825 di