Farida__canan Salam Azerbaycandan qızlar var?😍7ci heftede qehve rengli axıntım var.qorxulu nese ola biler?başına gelen varmı?
TeoMom Farida__canan Benim de vardı canım ama doktorum normal olduğunu söyledi kanama alanım da yoktu zaten ilaç vermedi sonra geçti zaten
Suleymanova Farida__canan salam. Kecdi lekelenmeniz? Mende bir nece gun evvel oldu biraz vse. Dunen yene oldu silindikce salfete deyir. Mende cirk axinti coxdu. Krem kimi yeni. Sudlu qehve rengindedi indi. Duru su kimi deyil Tund deyil. Adi axintimiz necedirse eledi
Deletedmom_12 Canım geçmiş olsun ne olursa olsun acile gitmen lazım Önemsememezlik yapma sakın Gelen renkli.akıntı Her zaman tehlikelidir cok gecmis olsn
Farida__canan Deletedmom_12 teşekkürler canım.Doktorum konuşdum aslında 1 iyne söyledi onu yaptık.sonra merak etme oluyor böyle şeyler normal dedi.ama yinede yazmak isdedim burda 😔