Kürtaj olalı tam 18 gün oldu 😓 sormak istediğim şey şükür ağrım sızım hiçbirşey im kalmadı iyiyim akıntım çok oluyor baya yoğun normalde benim olmazdı öyle Bi yumurtlama zamanı 3 3 gün normal derece olurdu o kadar acaba yumurtlama falan olabilirmi ki baya yoğun oluyor akıntım lekelenme gibi falan da değil temiz oluyor normal mi evimde değilim memleketteyim 1 adet sonrası tekrar denemek istiyorum kürtaj sonrası 1 afet görüp hamile kalan varmı acaba