Hayırlı akşamlar 19 haftalık hamileyim doktorum 17 haftalıkken 1 ay sonra gel dedi detaylı ultrasonla ilgili bişey demedi hiç. En geç ne zaman gtmeliyim hastanede yapılıyormu vs. İnternetten baktğımda heryerin yapmadığını gördüm. Devlete gtmekte çok iş önce kadın doğum sonra peritonoloji sanırım. Çalıştığım için çok vaktim yok. Bu arada Şanlıurfa’da yaşıyorum. Braz bilgilendirirseniz sevinirim.