İlk bebeğimde iğne yapıldı bide doğumdan sonra yapıldı kızım pozitif olunca ikinci gebelikteyim 28 haftada iğnemi oldum tekrar korkmanıza gerek yok kanamanız falan olmadığı sürece haftanız gelince kan uyuşmazlığı testinizi yapıp iğnenizi yaparlar tadını çıkarın hamileliğinizi 🥰