1996fatma Kızlar bebeğim 37+2 ama 10gün önden gidiyor kilosu falan doktorum artık bolbol yürü yer sil doğurmay bak bebegin 4kiloyu bulursa zor olur dedi Normal doğumun olması için ne önerirsiniz
butterfly4 @1996fatma benimki de 40 haftayı bulursan 4 kg ı geçer dedi, 36 haftadan beri yapmadığım şey kalmadı doğumu başlatmak için ama maalesef olmadı, 39+ 4 oldum
butterfly4 @1996fatma amin sağlıkla gelsin bebişler, erkek bizim, sizin ne ? İşte doğumun normal akışında Allah’ın belirlediği bir saat var saniye var o saniye gelmeden doğum olmuyor ben bunu anladım
1996fatma butterfly4 maşallah sağlıkla olsun inşallah benmkide kız canım bakalım ne zaman gelecekler 🥰