Gul28331 Merhaba Göğüs ucu bakımına kaçıncı haftada başlamalıyız . Ve ne kullanmalıyız. Zeytinyağı ile masaj yapsam olur mu acaba 🙏
Melisakplnn Gul28331 madecasol yazdı doktorum ağrısı geçti resmen kopma avısı vardı ya krem çok iyi geldi
aysnrsvs Gul28331 35 haftamda ebe erken 37den sonra başla demişti ertesi gün doğum yaptım ☺️ göğüs uçları erken doğumu tetikleyebilir demisti