SevcanahinBingl bende 23 gün önce doğum yaptım 2 cm açılma vardı sancılarım düzensiz olduğu için suniyle başlattılar 40+2 de evet suni sancı nın açılma olmazsa sezeryane gitme ihtimali var ben normal doğum yaptım söyle sancı takıldığı andan itibaren neredeyse hiç yatmadım nst alt mua haricinde hep çömeldim plates topuyla hareketler yaptık merdivenlerde bacak esneme inip çıkma yaptım koliridorda yürüdüm sabah 9 da yatışım yapıldı 10 da sancı serumu takıldı öğlen 3 e kadar düşük derece verdiler sonra yükselttiler gece 10:28 de kızımı aldım kucagıma yanımda doğum koçum doula vardı onun çok yardımı oldu Eşiminde öyle sayelerşnde harika doğum hikayem oldu sancılar geldikçe nefes teknikleri çok önemli onları öğren çok yardımcı olacak bunlar sana sağlıkla kucağına al inşallah