Yarından itibaren 35 haftalık olacağız bebeğimle ama şu son 1 hafta da aşırı şekilde karnımda kramplar ve sertleşmeler oluyor bebek desem çok hareketli en son kontrole gittiğimde bebek başı aşağıya doğru gelmiş demişti doktor genital bölgesinde de bacaklarımı hareket ettirdikçe ağrılar oluyor. Bu şekilde olan var mııı 🙄 doğum mu yaklaşıyor neler yapmam lazım yardımcı olur musunuz