Gamzess1 neden oluyor bilen var mı yaşayan var mı 26+1im geceleri yatınca başlıyo sadece elim ayağım yanıyo normal mı yaşayan var mı ??
Dark Gamzess1 şeker, magnezyum eksikliği falan olabilir. Yemeği erkenden kesin baharatlı yemeyin. Şeker yüklemesi yaptırın bişey çıkmaza magnezyum takviyesi isteyebilirsiniz doktorunuzdan
Fasulyem2 Gamzess1 bende de oluyor o özellikle ayaklarda yanma berbat bişey. Gebelik diyabeti var bende insulin kullanıyorum onunla ilgili galiba ilk hamileliğimde yoktu böyle sıkıntımız
Gamzess1 1996fatma haftaya şeker yüklemesi yaptırcam ama normal de hep baktırırım normal cıkıyo canım
Moonlight38 Gamzess1 Akşam yatmadan önce tatlı ya da meyve yediyseniz şekeriniz çıktığı için yanma olur, aynı durumu bn de sık sık yaşıyorum, ne zaman yatmaya yakın tatlı tüketsem o gece uyuyamıyorum