ZehraUD Merhaba arkadaşlar. Öncelikle hepinizin anneler gününü kutlarım.. Meryem ana otu diye bir ot varmış doğumu kolaylaştırmak için suya koyup dua ediliyormuş sanırım. Yapan ve sonuç alan oldu mu? Birde tam nasıl yapılacak hangi Dualar okunuyor bilen varsa söyleyebilir mi?
Merveatsyr Benim bildiğim doğum başlangıcında Meryem Ana otu suya konuyor ot acıldıkca doğumun sürecinin d daha az sancılı ve daha hızlı ilerlediğine inanılıyor .Meryem suresi dinlenmek gerekiyor diye biliyorum
Merveatsyr Bende instagramda greybride diye bir hesap var ondan gördüm kendisi yapmış bayada olumlu bahsetti hesabında öne cıkanlarda var galiba
Ysmeslm Yalnız dikkat edilmesi gereken bisey açılma başlayınca suya konuyor inşirah okunuyor ancak biri dikkat etmeli doğum bittiği gbi çıkarılıp toprağa gömülmesi lazn yoksa kadındaki açılma halandevam eder
Uzay1907 Malesef arkadaşımın doğumunda hiç işe yaramadı, kızcağız 18 saat sancı çekti açılması da iyiydi her türlü doğum yöntemini denediler en sonunda zorunlu sezaryene aldılar.