Japonannesi İkinci kez hamiş olan anneler bebeklerinizin cinsiyeti ne benim oğlum var ikincide erkek 🙈💓
Defneazra Japonannesi benimde oğlum var ikinciye kız dedi bakalm son zamanlarda çok değişiyor cinsiyetler tam anlamıyla adapte olamadm 😅bu ay yine soracağım
Semaa12 Bir kızım var karnımdaki ne bilmiyorum ama çok merak ediyorum bide bu karnım çok çabuk cikti ve çok büyük herkes 4 aylık sanıyor daha 10 haftalık🙈 hemde doğumdan sonra eski kiloma döndüm 52 kiloya düştüm zayıftım yani karnım dümdüz olmuştu
Japonannesi Semaa12 gazdır o 😀 ilk haftalarda benimde çok şişti utaniyodum millet bu kadar çabuk göbek çıkar mı dicek diye
Archenemy_56 Japonannesi Hahaha 😂 benim de aynı ikinci oğlum geliyor ilk hamileliğimden çok farklıydı ikinci ama cinsiyet aynı herkesi dumura uğrattı 2.oğluşum 😊