Tugba6336 Beyza-M beta da düzenli artış oluyor bir süre sonra oda bozulup duruyor. Ben 1 yıl önce geçirdim. Kese oluşmuştu dr boş gebelik dedi bizde tekrar beta bakalım dedik beta durmuştu 3 bin de
Beyza-M Tugba6336 anladım canım keseyi gördükten sonra daha da betaya bakmaz doktor galiba. Bundan sornasi ultrasona kaldı bebek gorunur mu görünmez mi
Beyza-M Nazendehanim amin canım inşallah gerçekten öyle hep bı stres endişe.. geçmiş olsun canım sana da rabbim bir daha acı yaşatmasın
Semadml zeynosunannesiiiii evet normal hanile gibi oluyorsunuz zaten kese de büyümeye devam ediyor tek fark bebek olmuyor