Ecmel06 Merhaba herkese. Özel hastaneye gidiyorum. Bazı tahlillerim var rutin kan değerlerime ve tsh hormonuna bakılacak. Devlet hastanesinde kadın doğum dışında nerede yapılır bu tahliller. Bir de sağlık ocağında yapılır mı acaba bilgisi olan var mıdır acaba???
Nskyhn Ecmel06 evet sağlık ocağı yapıyor sabah gidip doktorum istedi derseniz ama istediğiniz her şeyi söyleyin hormona kadar hepsi diyin
Habus Ecmel06 sağlık ocağında yapabilirsiniz. Ben 7 sini sağlık ocağında yaptırdım, kalan 4 ünü orada yapmıyorlardı devlete yönlendiriyormuş doktor normalde ama ben 4 ünü de özelde yaptırdım. Siz önce bir sağlık ocağına gidin bence doktorunuz yönlendirir zaten
DemirinAnnesiiii Ecmel06 sağlık ocağı yapıyor canım ilk dönemde yaptırdım iki testi yapmıyorlardı onları da özelde 100 TL ödeyip yaptırdım
Sunflover35 Ecmel06 bazı tahliller sağlık ocağında yapılıyor zaten yapamadıklari tahlilleri söylüyorlar
Ecmel06 Habus hormon testleri sağlık ocağında yanlış çıkıyor diyorlar bu konuda bilginiz var mı peki. Siz hormon testi yaptınız mı hiç?
Ecmel06 Mehtapca06 Hastanede aile hekimliği diye bir bölüm mü var. Randevu alıp mı gidiyoruz bilgi verir misiniz rica edersem
Habus Ecmel06 yani ben 7 testi sağlık ocağında yaptırdım ama yanlış var mı bilmiyorum ki sanmıyorum da yanlış olduğunu🤷🏻♀️
Ruveyda_baskapan Ecmel06 sağlık ocağına git bütün genel tahlilleri yaptır kan/ idrar hepsini, sadece vitamin bakmıyorlar
Nskyhn Ruveyda_baskapan yazmadi doktor eksikliğini su an hissetmiyorum ama 2 hafta sonra muayene öncesi kan vereceğim d vitamsini de diyecektim tüh. Şey sizin orası B12 bakıyor mu banaa en son baktılar internette bazı sağlık ocaklari d vitamini bakıyor yazıyor da
TeoMom Ecmel06 Çoğunu sağlık ocağı yapıyor canım yapmadıklarını mecbur özelde yaptıracaksın vitaminleri idrar kültürünü yapmıyorlar benim bildiğim
Satiyeak Ruveyda_baskapan yok canim vitamin testleri saglik ocaginda yapiliyor. İdrar ve bi kac test yapilmiyor
Ruveyda_baskapan Satiyeak cuma günü gittim idrar ve kan testi verdim vitaminin testi yapılmıyor biliyorsun dedi aile hekimi bu sabahta geldim özelde yaptırdım rutin kontrollerim takip edildiği için
Satiyeak Ruveyda_baskapan valla tatlim benim doktorum ilk vizite teseri verdi bana ozelde hepsi 500 tl idi ben cogunu saglik ocahinda yaptirdim. Magnezyum,folatr,kalsiyum,demir,potasyum,protein bunlar vardi