Dslrprsimom Bebeğimin cinsiyeti belli oldu kızım oluyor minik prensesime isim bulamıyorum bana güzel ikili isimler söyler misiniz kızlar bu arada fikirlerinizi almak isterim en çok bu iki isim arasında takılı kaldım. 17 haftalığım bir isim seçip fikir değiştirmek istemiyorum içim o isime ısınsın doğuma kadar alışıyım şimdiden istiyorum..
Zerrinmesut19 Dslrprsimom bence Miray Belis kulağa cok hoş geliyor ve fazla bilinmedik bir isim belis özellikle ❤️ Asel ismi cok fazla 🫠
yeliz007 Dslrprsimom kızım olsaydı mutlaka Asel Lina koyacaktım canım ama nasip olmadı ☺️ Bayılıyorum o isme