Bbbbnn Gökhan hocayı hiç tavsiye etmem. Kızım gelişim geriliği sen erken doğdu, ilk farkettigimjzde ikinci bir fikir olsun diye kendisine gittik. Fazla açık sözlü, bana şanslıysa yaşar bebek falan dedi. Neler yaşadık o süreçte çok korktum. Onun için normaldi bunu konuşmak, ama ben çok üzülmüştüm. 37 de sezaryenle alırım dedi direkt. Ona devam etmedim. Sonuç olarak sağlıkla dünyaya geldi kızım iki yaşına girecek.. Murat Tandoğan vardı canım doktorumuz, onunla devam etmiştim.