Minnosunannesi_2 Çatlama iğnesi kullananlad nasıl bir tedavi görüyorsunuz anlatabilir misiniz ve faydasını gördünüz mü
Emineklccc Minnosunannesi_2 bn ilk kızım da 3 ay üst üste catlatma ignesiyle tedavi gördüm cok hap kullandım igneye zamana cok dikkat ettim ama olmadı tedaviyi bıraktığım ay hamile kaldım igne ve haplar sadece reglimi düzene sokmuştu 🤷♀️
Eminecak Minnosunannesi_2 ben catlatma ignesi ile hamile kaldım canim. Bebek istediğimiz dönemde reglimde bi duzensizlik olmaya başlamıştı. Kontrole gittim yumurtaliklarim catlamiyormus. Önce klomen kullandim daha sonra catlatma ignesi oldum o ay güzel haberi de almistim. Simdi 33 haftaligiz.
Halisenur Minnosunannesi_2 ben 5 gün klomen kullandım daha sonra gittim yumurta olgunluğu güzelse iğneyi yapıyor ilişki göreceğim zamanları söylüyor o şekilde oldu