minik_koala_ve_annesi 14 haftadayim kizlar bebek oynamaya baslar mi ilk gebeligim uzun sureli bir oynama degil ama boyle tarif edemiyorum sanki icerde gaz patliyor gibi etim segiriyor gibi bir degisik duygu 14 hafta da oynar mi hissedilir mi
minikturtam1 minik_koala_ve_annesi 14. Hafta erken sanirim. Benim 11 hafta oldu bu gun o seyreme tarzi seyler bendede oldu icerde pit pit bi sey atiyo gibiydi. Ama haftasi cok kuçuk yani hissetme ihtimali bile yok.. bence 14 haftada erken bunun icin. Tecrubeli anneler daha iyi bilir tabiki.
3oglanannesi minik_koala_ve_annesi cinsiyet erkekse haraket gibi değilde kayma gibi haraket hissedilir
Annesininkurabiyesi minik_koala_ve_annesi canım ben ilk 18 de hissetmiştim ama senin gibi 12 de de ya da taaa 20 de hisseden de var pıt pıt hissedersin başta
Birmeleginannesi32 İlk gebeliğimde 15 te falan hissetmiştim ama yanıldığımı düşünüyordum ama sonradan yanılmadığımı anladım bende erken hissedebilirsiniz
minik_koala_ve_annesi Birmeleginannesi32 uzun sure olmuyor zaten surekli bir oynama degil ama doktor erken dedi emin degilim
-MinikveAnnesi- minik_koala_ve_annesi icerden hareketleri bi gıdıklama gibi hissettiriyordu ben hissetmeye başladım o haftada