Kızlar bat 10 mayıs ama 1-2 gün önce yada geç olarak oynuyor reglim. Reglime 1 hafta kala sol kasığımda birkaç kere şiddetli batmalar ve şiddetli bel ağrım oldu kan ter içinde kaldım sonra hemen ardından açık kahverengi lekelenme farkettim ertesin günde öyle bir ağrım oldu yine lekelenmem oldu ama çok daha açık kahverengiydi bir daha öyle lekelenmem olmadı. aralıklarla adet olacakmışım gibi ağrılarım devam ediyor 5 gündür ama öyle batma ağrısı daha olmadı su şeklinde sarımsı akıntılarım devam etti ama bugün hiç akıntım olmadı.dün akşam idrar testi yaptım negatifti bugün meraktan çıkarıp baktım çok çok hayali çizgi gördük eşimle ama çok zorlayınca eğer yerleşme olsaydı kaç güne idrar testinde çift çizgi gözüküyor? Yerleşme Olsa 5 gün sonra çıkmış olması mı gerekirdi testimde?