Beyzanuryaylaci Erken doğum riskim var doktorum ciğer geliştirici iğne yapacağını söyledi bunu yaptıran varmı? Herhangi yan etkisi varmı? Hastaneye yatış gerekiyor mu 😊 bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim
yeniklasor Beyzanuryaylaci 35. Haftada yaptırdım doktorum reçete etti gidip eczaneden alıp 24 saat arayla 2 gün 2 şer ampul acilde vurdurdum kalçadan hiç bı yan etkisini görmedim hiç korkmayın ☺️
Sinemmmmm58 Beyzanuryaylaci ben suyum geldigi icin 3 gun yattim 2 doz vurdular yan etkisiyle karsilasmadim canim genelde yatis vermiyorlar zorunlu yada riskli bi durum yoksa
Momonlyn Beyzanuryaylaci Ben yaptırdım sadece 1-2 gün bacağım çok ağrıdı o kadar hastaneye de yatışım olmadı. Sağlık ocağında vurdurdum iğneyi 2 doz bide doğumdan önce doktorum yaptı
Gozanca Beyzanuryaylaci bende 33+5 de vurdurdum bebiş duruyor 35+0 im suan yan etkisi bebek hareketi azalıyor 2 gün.
Cakmaafrodit Beyzanuryaylaci 26.haftada bende ciğer geliştirici iğneyle başlayacağım kolay işlem diye biliyorum kalçadn vuruyorsunuz hastane de yatmaya gerek yok diye biliyorum