Sinemmmmm58 Ebruuuusalman ay masallah hadi hayirlisi olsun hakkinizda bende simdi anestezi doktorunu bekliyorum 1.30 da acilyormus
Kbgrcan 36+5 im perşembe günü nst için gidicem bakalim gün vericekmi heycanli ve korkuyorum hayırlısı olsun herkes için sağlıkla kavuşalım bebeklerimize ❤🦁
Belmaa16 Kbgrcan valla bana gün felan vermedi daha dün gittim bebek ne pozisyonda onuda soylemedi bende sormayı unuttum bugun 36+0 oldum haftaya gidicem ozaman ne diycek bakalım en son 38 de çatı muayenesi yapcam dedi ona göre belli olacak heralde
Sinemmmmm58 Kbgrcan hakkinda hayirlisi kuzum benim doktorum niye kimse gun vermedi diye de sasirdi hatta
Kbgrcan Sinemmmmm58 Bugün bende gittim ama gün vermedi haftaya tekrar gelirsin dedi inşallah sorunsuz atlatrz haftaya ulaşırız 🙏