prensannesii_ Seseryan sonra ilk reglinizi ne zaman oldunuz bebegim 2 aylik oldu cok emzirmiyorum da sadece 2 gün pıhtı şeklinde akintim oldu adet mi Anlamadim bile
Sinemmmmm58 prensannesii_ 5 ay sonra oldum canim onun ustune 3 4 kere adet oldum kizim 13 aylikken hamile.kaldim
prensannesii_ Sinemmmmm58 emziriyormuydun sen canim ben az enziriyrm ama 40. Çıktı 1 ay sonra oldum ama 2 gün pıhtı şeklinde geldi anlamadım adet mi değil mi
Guzelhayat 56ci gunumde kanamam falan tamamen bitdi temizlendim.bir ay sonra tam zamanında adet oldum.bir sene olmayanlar varmış.ben ful emziridgim halde adetim hic şaşmaz.
Sinemmmmm58 prensannesii_ emzirdim canim 17 18 aylik olana kadar emzirdim sonradan kizim kendiliginden birakti emmeyi
prensannesii_ Sinemmmmm58 insallah bnde bian önce adet oturumda rahatlarım ya kafama taktim ilk adet pıhtı şeklinde gelir diyorlar rahim kendini tooarlarmis ama yine de korkuyrm işte:)
Sinemmmmm58 prensannesii_ bende hic oyle olmadi aslinda ama benim 5 ay sonra oldu 😏 inan her gecikmemde 2 ser 3 er test yaptim 🤣🤣
prensannesii_ Sinemmmmm58 😀😀 sen emzirmissin ya ondan canim gecikmen normal 5 ayın sonunda her ay oldun mu
Sinemmmmm58 prensannesii_ hayir canim 5 . Ayda bi oldum kizim 13 aylik olana kadar 3 4 kere oldum 13. Ayinda hamile.kaldim