ZeynepOsman55 Kizlar Mama olarak hangi markayi tavsiye ediyosunuz bebelac aptamil vs bunlarin bi zarari yoktur degilmi
deletedmom351 ZeynepOsman55 Aptamil kullandık gaz ve kabızlık yaptı sonra evolvia aldık çok memnun kalmıştık gerçi ben 15 gün falan mama kullandım sonra anne sütüyle devam ettik