Deletedmon099282 benim de dünden beri karnımın alt tarafı agrıyor doktora gittim hatta. Ultrasonla baktı hiçbir problem yok dedi, sanırım 8. Haftaya dogru rahim genişliyormuş o yüzden biraz agrı/ acı gibi şeyler oluyormus netten okuduğum kadarıyla.
Doktor da dinlen geçer dedi hala biraz var ama böyle baskı gibi daha çok sanki üzerinde bir şey varmış gibi heralde normal diyorum ben de.