Eeedaaa Kızlar merhaba benim bu haftalar da ellerimde kollarımda bacaklarım da uyuşma oluo sizlerde de oluomu ayrıyeten bebişler kaç kg..!
Sibellaaaaaa Eeedaaa canım bende de oluyor o uyuşma ellerde özellikle kollarda felan. Geçen gittiğimde 30 haftalığa yeni girmiştim 1482 gr dedi doktor. Normalmiş kilosu . Sizin kaç gr.
Mehtapca06 Eeedaaa oluyor agrim falanda oluyor o yuzden maden suyu iki tane günlük ic dedi doktor 28/29 haftalikken gitmishim 1420 gr boyu soylemedi
Merve_tna Eeedaaa bendede oluyo maalesef özellikle geceleri daha çok uyuşuyo 28 haftalıkken gitmiştim 1275 di kilosu bu salı günü gidicem bakalım kaç kilo olmuş şuan 32 haftalığız
Elifcee991 Eeedaaa aynı şey bendede var ya normalmi acaba 33 haftalığım kollarım parmaklarım uyuşuyo bebekde 2100 gr
Eeedaaa Merve_tna evet geceleri ağlıyorum artık uyutmuo resmen beni uyuşmalar doktor da ödemden dolayı dedi
Merve_tna Eeedaaa valla bende senin gibiyim canım bende ağlıyorum bazen artık dayanamıyorum diye isyan ediyorum en basit dün gece lavaboya kalktım odaya tekrar gidene kadar kitlendim kaldım direk ağlamaya başlıyorum doktora gittiğimde soracağım
Eeedaaa Elifcee991 demekki normal doktor dün dedi ödemden dolayı oluo tuz ekşi şeyler yeme ekmeği falan kes dedi
Eeedaaa Merve_tna aynen sırf bunun için dün doktora gittim ödemden dolayı dedi tuzlu ekşi şeyler yeme ekmeği falan kes dedi bana
RemziAleyna Benim uyuşukluk vesaire yok karnımin alt kısmında ve karnımda sertlik var genelde onun ağrısı oluyor
Merve_tna Eeedaaa ya banada ödem dermi hiç bilmiyorum salı günü gideceğim bende tuzlu ekşi zaten çok tüketen biri değilim ama sanırım bebekte artık aşağı doğru indikçe baskı yapıyor çünkü hareketlerini aşağıda hissettiğimde daha çok ağrı giriyo
Eeedaaa Merve_tna evet bu aylarda artık çok fazla hissedılıo ağrıtıo benim 2 hafta önde gidiyo bebek şuanda 33 haftalık normalde ultrasona göre 35 gözüküyor
Merve_tna Eeedaaa belkide o yüzdendir daha çok gelişiyor diyelim bi yönden bebiş için iyi ama bizim için ağrı açısından zor maalesef inşallah hayırlısı ile kucaklarımıza almak nasip olsun kendimizi az kaldı diye avutucaz artık