eylulummmm Kızlar saçlarıma Ombre yaptırmak istiyorum 22 haftalığız bir zararı olur mu sizce boyatan var mı
Srfe_01 eylulummmm ombre yada boya fark edermı canım ☺️İlk 3 ay yaptrmayın dıyor dr lar sonrasında yaptırırsanda acık havada bı yerde olsun dıyorlar o kokuyu solumamak için
ipeklendik eylulummmm doğal boyalarla havadar bir ortamda sorun olmaz diyorlar ama yine de önerilen birşey değil bence yaptırmadan da olur ☺️ Doğduktan sonra yaptırırız ☺️
azrin eylulummmm Ombre için saçı açıyolar o da çok yoğun kokusu olan bi kimyasal bence erteleyin derim