Cumartesi kontrol vardı bebegim sadece 1 haftada 50 Gr almış ama kan akışında Kordon’da vs. Bir sorun yok boyu baş çevresi gelişimi devam ediyor haftası ile uyumlu sadece kilosu az zayıf bir bebek olacak dedi. Çarşamba tekrar çağırdı doktorum . Acaba sezeryanla mi alır normal ile mi şuanda 38. Haftam başına böyle bir şey gelen var mı