RemziAleyna Merhaba güzel anne adaylarim 🥰 Hepimizin hamileliği farklı geçiyor ben bu aralarda karnında sürekli sertlik oluyor karnımin alt bölgesinde ağrı oluyor otururken ağrım daha çok oluyor sizdede böyle olan var mı normal mi acaba ?
Eslemmiraaa RemziAleyna bebeğim makat geliş pozisyonunda yani baş aşağı değil o yüzden çok toplaşıyor sertleşiyor dönemediği için normal karşılıyorum tabi göbüşde büyüdüğü için otururken kalkar ağrı hissediyorum canım haricinde bi ağrım yok 33.haftamdayım
Merve_tna RemziAleyna aynı şey bendede var alt kısımlarım çok sertleşti karnımdada oluyor sertlik zaman zaman ama alt bölgemdeki sertlikler daha kötü kalkarken otururken hep ağrı giriyo
Ozgennnnnn 31+4 olacağım benimde aynı şekilde sürekli bebek toplanıyor bir tarafa ve karnım geriliyor acıyor😕
Eminecak Eslemmiraaa benimkinin kafası aşağıda ama oda hep totosunu dikiyor karnima cok sertleşiyor karnım nefesim kesiliyor
Merve_tna RemziAleyna bende hiç bilmiyorum gerçekten bazen dayanıcak gücüm kalmıyo üstüne bide bel ağrıları bel tutulmalarıda ekleniyo bende çok zorlanıyorum
RemziAleyna Merve_tna şuan belimde bı zor yok çok şükür 🤲 rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bı avazda inşallah 🤲❤️
Yonca-erol Ben de 32deyim bugün sırtıma bıçak gibi agrilar girdi baya bı. Çok korkttum sertleşme bndd 27den beri var
Yonca-erol @RemziAleyna sürekli devam ediyorsa gitmek lzm ben sertleşme nedeniyle gittim nstye girdim bişi çıkmadı hoca ama ultrasonda biraz kasilma gördü fakat o hafta ben çok yurumustum ona bağladı hoca. Bazı doktorlar da bebek kendine yer açıyor diyor . Magnezyum içiyor musunuz?