Merve_tna DemirinAnnesiiii aynen bende öyle diyorum demekki iç karnım büyük diyorum bi yönden daha güzel ya hareket açısından falan çoo şükür yine halime 😀
Merve_tna DemirinAnnesiiii ayy inşallah bu zamana kadar çok şükür çatlağım hiç olmadı doktor diyor önerdiğim çatlak kreminimi kullandın dedim hiçbişey kullanmadım şunun şurasında doğuma birşey kalmadı dahada çatlamaz diye kendimi avutuyorum ama bakalım 😂😂
Budiss_Moms Demetarga bende hiç sevmezdim içersem de meyveli olanları içerdim ama şu an mecburen içiyorum ve alışıyo sanırım bünye 🤫😂