pPapatya [bilinmeyen] Benimde bir gebeliğim gelişmediği için düşükle sonuçlandı. Şuan 16 haftalık hamileyim. Bol bol dua et. Rabbim inşallah kucağımıza almayı nasip etsin.
pPapatya [bilinmeyen] Ben kullanmadım. Yerleşme kanamam da olmadı düşük tehlikemde olmadı çok şükür. Bugün 4 aylık olduk.
SevcanY [bilinmeyen] Ben progestan kullandım cnm halada kullanıyorum düzenli kullan iyi geliyo.. Dikkat et ve sürekli dinlen çok ayakta durma..
SevcanY Evet o akıntı geliyo bende de vardı. Bi süre sonra hiç birşey gelmicek sadece ilac eriyo ya onun akıntısi gelir sadece..
Efebilal [bilinmeyen] canım içini ferah tut onun yaşayacak ömrü varsa ne olursa olsun hayata gelir rabbime dua et ve daha önceki düşük olayını düşünme hamileliğin tadını çıkar ☺
zxcvbhgfd Canm düşük olmaması için takma kafaya rahat ol düşünme tabı bunlarla da kalmamak gerek en önemlisi dua tevekkül. Eşin elini karnının üzerinde gezdirerek 99 kez ya mubdiu desin. Rabbim bağışlasın inş.bebişini 😊😘
NaimeYilmaz [bilinmeyen] Benim riskim yoktu ama yinede dikkat ettim. Süreklı uzandm uyudum dinlendim ağır iş yapmadm aşırı gezmeler yapmadm. En önemlisi stresten uzak tutuorm kendimi. Amaaan diye diye yasıorm ☺🙏
SevcanY [bilinmeyen] Sen kendine dikkat yorma dinlen sürekli bende 6 gün oldu kullanıyorum çok şükür iyim .. Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah sağlıkla kucagımiza almayı...