Kızlar ayrıntılı ultrasona girdim sonucunu doktora göstermen lazım dedi bende doktora 2 kere gittim ama ilgili değildi o yüzden değiştirmek istedim başka bir doktora randevu aldım herkez ona iyi diyor salı günü randevum var sizce bakar mı sorun olur mu acaba ya