Rabiyaaaa ben kendime önden düğmeli bi gecelik, beyaz lohusa seti, bi tane pijama koydum. Çok fazla kişisel bakım ürünü götürme yanlısı değilim çünkü kendimi biliyorum o halimle süslenmeyi en son düşünürüm. Belki fotoğraf çekiniriz diye lohusa setim var. Havlu kağıt, peçete, depend, bebek bezi, bebek için ıslak mendil ekstra pamuk aldım. Bebeğin pişik kremi, emzirme sütyeni, iç çamaşırı ve normal ped. Ama hepsinden azar azar. Bebek için bi hasta çıkışı, 2 tane falan müslin, puset için müslin, pamuklu battaniye, ağız mendili, emzik ve biberon ne olur ne olmaz diye, 2 ya da 3 tane 5 li takım, çorap, eldiven, şapka koydum. Bu kadar sanırım. Kendime rahat bi terlik aldım bi de. Yeterli olacak gibi geliyor yazamadığım aklıma gelmeyen birşey yok sanırım şuan.