Deletedmom_12 öyle saçma şey mi olur ya bende oksapar 4000lik kullanıyorum.
Ama sezeryan istediğim için hiç araştırmadım doktorum özellikle bormal doğum düşün dedi ben istemediğimi söyledim normal doğum olmayacak olsa doktorum sunmaz diye düşünüyorum