Prensesmelek Tekraranne ben kullandıgım ay kalmıstım tesadufmu bılmem ama ılac tedavısnın yanında bunuda kullanmıstım o ay hamıle kaldım cok sukur🤲
yagmur50 Tekraranne ben kullandığım ay hamile kaldım eşimle birlikte sabah akşam 1 tatlı kaşığı yiyorduk ama maalesef bebeğimin kalbi durduğu için kaybettim şimdi yeniden hazırladım o karışımı bakalım hayırlısı
MM5 Tekraranne Bende bu ay kullandım eşimede keçiboynuzu özü içirdim çok düzenli yapamadık ikimizle 2 gün sonra regl günüm işe yaramış mı görücez bakalım😅
azrin Tekraranne Ben genel sağlık için kullanıyodum hamile kaldığım dönemde de kullanıyodum ama o amaçla başlamamıştım dediğim gibi
yagmur50 Tekraranne Amin canım inşallah evet ben inandım kullanırken ve birçok kişide o şekilde hamile kalmış sende dene canım neden olmasın 😉 Rabbim isteyen herkese sağlıklı evlat nasip etsin inşallah
Deletedmom_7 Tekraranne onunla alakasi var mı bilmiyorum ama ben aktardan arisutu bal polen propolis karışımı aldım kendim yedim arada eşime de yedirdim. Çok düzenli kullanmasam da sabahları aç karnına hatırladıkça yedim şimdi 21 haftalık hamileyim