Kızlar serklaj oldum persembe günü de balık yağı içeren regeminer max mı ne adı onu verdiler bana da içmekde zorluk cekiyorum midem kalkıyor kapsül haplardan nefret ediyorum ya doktoruma da söyledim ama decavit verim dedi onu ilk gebelimden hiç icemedim cok iğrenc ti sizler ne kullanıyorsunuz farklıysa yazsanız baksam içinde icebilecegim varsa doktoruma sorsam bide serklaj olanlar durumlar nasıl acaba agrım yoktu bugun biraz karnımda agrı var 🤦♀️