35lavanta ben de yapmadım valla.Aynen sen gibi düşünüyorum canım🤭Bütün acıyı biz çekelim üstüne bir de hediye mi verelim 🤣Benim kızım gelişim geriliginden erken alındı ve 8 gün kuvözde kaldı.Hediye yaptiracak vakit de yoktu,düşünecek kafam da 🤷♀️🤷♀️