asraca yani doktorda kese yi hep yuvarlak bekleriz dedi bu tam yuvarlak değil dedi dusk olabilir dedi Allah korusun inşallah olmaz ama ben başka doktorlara sordum ultrason resmini attim daha çok erken bebek göründüğü surece ve kese büyüdüğü sürece sıkıntı yok dediler .
Ama iste içime bi korku düştü yinede