Sedazehra Kızlar ne durumdasınız. Ben yeni ögrendim ilk kontrolümde ikiz olduğu söylenmemişti yeni ögrendim hala şoktayım 😂
Mucizeana Sedazehra çok güzel bi duygu ikiz annesi olmak 😍 bende 19+4 kızlarıma hamileyim Rabbim sağ salim zamanında doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🙏
Guness90 Sedazehra benim tüp bebek olduğu için pek şok olmadı malum tedavile de çoğul gebelik çok sık oluyor 😁 ama çok güzel Rabbim inşallah zamanında sağ sağlim kucağımıza almayı nasip eder
Sedazehra Zeynur şoktan doktora soramadım😂 ama iki ayrı kese içindeydi çift yumurta ikizi oluyo sanırım
BarBeyzazer Aramıza hoş geldin 😂 ilk başlarda her ne kadar korkutucu şok geçirtici bir durum olsa da içinde atan iki minik kalbi hissettikçe tüm endişeler yerine tarifsiz bir aşka bırakıyor ben sonuna geldim şükürler olsun kucağıma almama az kaldı darısı başınıza olsun 😍
Meleknar 26+3 bir kız bir erkek çift yumurta ikizi annesiyim inşallah. Allah sağlıkla mutlulukla kucağımza almayı nasib etsin hepimizin yardımcısı olsun.
Burjucan Meleknar sizlere bir sorum var betalarınız yüksekmiydi normale göre çoğul hamileliklerde öyle yüksek olur diyorlar öyle miydi sizde de ?
Sonkayalar Burjucan evet yüksekti hatta doktorum şakayla sen bu betadan şüphelenmedinmş demişti ultrasona gırmeden ıkız olabılır demıstı
Sonkayalar Bende 10 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim Allahım yavruşlarımızı kucağımızda gostersın saglıkla 🐥🐥
Sonkayalar Burjucan ölçtürmedim doktorum kan verip durma dedi ıkı hafta sonra bakalım demişri o yuzden bilmiyorum
Burjucan Sonkayalar benim 5+1 de 17 bindeydi bana çok yüksek geldi henüz doktora da gitmedim o yüzden bu kadar ayrıntılı sordum
Burjucan Sonkayalar istediğim doktora anca haftaya çarşamba ya randevu bulabildim inş ikiz gibi birşeydir yüksek olması olumsuz başka birşeyin sebebi değildir