nurunhayali Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ 3 ay evvel doğum yaptım yaklaşık 1 aydır adet görüyorum normal mi ya 🥺 afedersiniz ped kullanmaktan bıktımm. İki üç gün kesiliyo gibi oluyo sonra yine devam😞 böyle bi durum yaşayan var mı?
Seymoshh nurunhayali bende öyleyim lohusalığım bitiyor bir gün temiz kalıp ikinci gün reglim başlıyor ve o düzenle devam ediyorum kanamanın düzensiz olması normal bir iki aya düzelir herkesin farklı oluyor ablalarım 9-10 ay hastalık görmedi mesela
hcrelmli nurunhayali devam ediyor mu hala canım doktora gitseydin bi. Bebişler nasıl büyüdüler mi nasıllar
nurunhayali hcrelmli devam ediyordu da bi kaç gündür kesildi şükür 🙏🏼 bebişlerim de iyi çok şükür 3 ayı geçtik 🥰 senin minikler nasıllar 🥰