Merhaba kızlar hayırlı akşamlar,
Kızlar 27. Haftamiza girdik şükür. Birkaç haftadır yürüyüşlerimi hareketlerini artık siklastiriyim dedim ama aşırı zorlanıyorum.
Önceden de bel batması vs yaşıyordum ama nece sonradan mesela bir temizlik yapardım sabahtan akşamına ancak belim agriru şimdi eve süpürge tutdam belim agriyo.
Akşamları havalarda güzelleşti yürüyüş yapalım diyorum eşimle çıkıyoruz mahalleyi bir turluyoruz nefes nefese kalmalar belimde batmalar kasığımda ağrılar hissediyorum.
Sizler de böyle misiniz? Bir de bol yürüyüş yap diyorlar nasıl yapacağım bilmiyorum eve gelip kendimi koltuğa zor bırakıyorum
62 la hamile kaldım 66 olmuşum. Bir aydır tartilmadim hadi 67 diyelim 6 ayda 5 kilo aldım ama o bile yetti valla sonrasını dusunemiyorum bile 😂