Kızlar selam, benim kız 9 yaşına girdi ama görseniz 6 7 anca gösteriyo. Çok moralim bozuluyo doktora da götürdüm bi problemi yok şükür. Ama doğru düzgün yemiyo işte. Zühre ana macunu falan aldım ama bana mısın demedi. Günlük yediği yemeği görseniz kuş yese doymaz. Bana şunu kullandım da iştahı açıldı dediğiniz bişey önerebilir misiniz??