Hazalaskin Duyyygu canım duyanda oluyomuş ama biz 8. Haftada duymuştuk hatta 8+4 falan 9 a doğru yani kese güzelse bebeği görüyorsunuzdur doktor korkma
Duyyygu benimmdunyamm vajinale cesaret edemiyorum bir kaç yorum okudum vajinal ultrason sonrası düşük yaptım diye
aylinpalaa Duyyygu bende vajinal baktırdım kendinizi kasmadığınız sürece acı hissetmiyorsunuz bile korkutmayın kendinizi☺️
benimmdunyamm Duyyygu inanma öyle şeylere ben 9 haftama kadar doktor hep alttan baktı hatta üstelik kanama alanım vardi
Yagmurak5 Duyyygu hiç inanmayın öyle şeylere muhtemelen zaten düşük olacaktır denk gelmiştir sakıncası olan birşeyi hekim zaten yapmaz ki
minik_koala_ve_annesi Duyyygu hayir doktor iyi olursa normal ultrasonda bebek kalp atisi duyuluyor ben 6 haftalik normal ultrasonda ogrendim kalp atisi
ipekarel Yagmurak5 doktor o aletle rahmin içine kadar girmiyoki zaten ucundan sokuyor hafif yani bu aletle düşük olması mümkün değil
Hazalaskin Duyyygu ayrıca vajinal gerek duyarsa doktorun bakmasına müsade et hiç bişey olmaz riskli olsa bakmaz zaten canım bana gerek yok bekleyelim demişti bekledik
Duyyygu Teşekkür ederim cevaplar için sağolun biraz rahatladım gibi inşallah gerek kalmaz vajinala bakalım yarın neler olacak
TugceArslan Duyyygu Duyamasanız bile sakın sıkmayın canınızı. 8. Haftadan sonra duymuştum. İnşallah duyarsınız ama siz😊
darzudemir Duyyygu vajinal tehlikeli olsa doktorlarımız bakmaz bile vajinaldan canim bu konuda doktoruna güvenmen lazim
Ozlemsarap Haftaya kadar alttan muayene oldum çok şükür bi sorun olmadı 7+3de alttan duyduk bebisi şuan 21+5 deyiz💙
Azra41 Duyyygu ben ,7+1 de duydum herkesde farklı oluyor ama geç döllenme falan filan olduğu zaman geç duyulabilir