Nskyhn buna benzer bişe bennim de başıma geldi 19. Hafta da kadın doğum Hastanesine gittim detaylı için randevu alayım dedim ki ilk gebelikte de bı kaç kez gitmiştim doktor onemli değildi açıkçası bana yan dal açsın yeter dedim ama gittiğimde pişman oldum 2li testini göstermemistim doktora doktorum izindeydi randevu bulamadım üzerine grev vardı derken neyse sedyeye yattım başladı çık çık demeye sürekli düşünceli ikili testini göstermişsin nasıl bı annesin ihmalkarsin dedi hic de bişe demedi başka sadece bebek gelişmemiş haftası geride dedi devletteki doktoruma yazdım hemem gittim bir kez de arkadaşımla gittiğim de yaşadım o özele gidiyordu tahlliler için devlete gitmiştik kadın bakmamisti bize meğer gidecekmiş yurt dışına herkese tersmis randevu almiyormus