Gozzdee canım folik asit ilk 3 ay kullanılır. Yani 3. Ayın sonunda bırakılır. İlk kez böyle bir şeyi sizden duyuyorum. Hatta 3. Ayın sonunda genellikle kan yani demir, balık yağı ve d vitamini ile devam edilir. Zaten oligofer fol demir ilacı sıvı değil mi sizinde? Önce üstüne basıyorsunuz kapağın? Onun içerisinde de folik asit var. Çalkalıyorsunuz sonra demiri içiyorsunuz. Yani neden ayrıca hala folik asit hapı kullanıyorsunuz anlamadım eksiklik mi var?