Arkadaşlar merhaba 16+5 haftalık hamileyim hamileliğimin 8 haftasından itibaren şiddetli bel ağrım var özellikle sağ bölgem bacağıma vuruyor bazen oturup kalkarken zorlanıyorum o derece böyle bir durum da olan var mı doktora gittim idrar yolu enfk dedi ilaç aldım kullandım geçmedi 😞😞