https://imgyukle.com/i/RKDB21
Kızlar merhaba BAT 9-10-11 gibiydi pcOs hastası olduğum için düzenli görmüyorum pek, aşırı bel ağrım var 1 haftadır ve bu sabah da göğüslerim acımaya başladı 1 saat kadar önce dayanamayıp test yaptım 2.çizgiyi hemen gördüm ama silik çıktı. 2 kimyasal gebeliğim var onlarda da böyle görmüştüm hiç net çizgi göremedim daha o yüzden heveslenmek istemiyorum, sizce daha erken mi normal mi ne diyorsunuz? Kusura bakmayın fazla yazdım