Tuba704 Tuce bende hep merak ederdim şükür bugün doktor randevum varsı 36 olduk ve bugün başlayabilirsin dedi
arbustoo Anlamadığım şey yasaklı bir meyve değilki gebelik sonlarına doğru başlıyorsunuz. Hergün iki tane zaten öneriliyor çok faydalı diye. Kaçırdığımız birşey varmı anneler bir bakın hele
Fulyag arbustoo erken haftalarda her gün 1-2 tane hurma yedim ve kanamam oldu dikkat etmekte fayda var 😊