Benim 5 düşüğüm var 2 sene içinde pıhtılaşma testim temiz çıktığı için çok doktor iğne vermedi tavsiyeyle bi doktora gittim 6. Gebelik öğrenir öğrenmez doktor hemen iğneye başlattı testin temiz çıksa bile bakabildiğimiz gen sayısı çok az bir çok gende pıhtılaşma olup olmadağını kontrol edemiyoruz dedi hemen oksapar 6000 başladı elhamdulillah şuan 23 haftalık gebeyim herşey yolunda. Günde bir kez iğne vuruluyorum bir tane corasprin içiyorum iki veya bir iğne neye göre veriyorlar bilmiyorum ama bana günde tek iğne yeterli oldu