Fatoossanneoluyor Arkadaşlar 12. Haftama girdim bugün . Aniden bel ağrım başladı . Zor yürümeye başladım ve ağrısını baya yaşıyorum. Bu durumu yaşayan var mi , normal mi ne tavsiyede bulunursunuz ?
Nskyhn Fatoossanneoluyor çok erken. Ben 19um hala hiç yaşamadım. Her gün sade maden suyu tüketiyor musunuz? Ya da artık yavaştan yürüyüşlere YouTube de hareketlere başlayabilirsiniz riskiniz yoksa eğer
Busracc Bende 12.haftadayım bel ağrılarım birden çıkmaya başladı,nedenini öğrenirseniz yazın lütfen kontrolüme var daha benimde Fatoossanneoluyor
2koftemom Fatoossanneoluyor çok yürüyünce ayakta kalınca oluyor cnm bnmde zaten cbk ypruluuorum birgün dısarı cıksam 2 gün dinlenmem gerekiyor normal bence
Fatoossanneoluyor Nskyhn Doktoruma 1 hafta sonra gideceğim önceki muayenemde yürüyüş önermedi . Maden suyu tüketiyorum ama bünyeden bünyeye farklılık olur tabi . Herkesin ki aynı hatta başlamaz sadece ne iyi gelir onu bilemedim .
Nskyhn Fatoossanneoluyor yanlış anlamayın kötü bir şey demedim sadece erken dikkat edin diye ilerleyen zamanda buyudukce daha zor olur diye.. kirdiysam kusura bakmayın.
Pheebs Fatoossanneoluyor Hafta küçükken bana da yuruyus önermedi doktorum sanırım ilk 3 ay riskli olduğundan çok yorulmamizi istemiyorlar. Üstelik benim bel agrisi geçmişim de var bir süre tedavi görmüştüm. Pilatesi falan sorduğumda ilerleyen haftalarda başlarız demisti. 20. Haftalara geldiğimde başlayabilirsin dedi. Doktorunuza danışmadan bir şey yapmayın derim. Bir de magnezyum veriyorlar ağrılar için. Onu sorabilirsiniz.
Fatoossanneoluyor Nskyhn Estağfirullah ama insan bir şey olunca panikliyor haliyle . Keşke hepimiz sağlıklı ve rahat bir hamilelik dönemi yaşayabilsek 🙏
Fatoossanneoluyor Pheebs evet 3 ay dikkat edilmesi gereken dönem. Bana da cok ayakta kalma yorulunca hemen dinlenmeye geç dedi .
Fatoossanneoluyor Busracc yarın doktora gideceğim geçmişten kaynaklı bel ağrım vardı acaba o mu başladı yoksa hamilelik kaynaklı mi öğrenmek gerek . Öğrenince yazarım tabi . Size de cok geçmiş olsun ama vucudta progesteron hormonu artışından kaynaklı 3. Aydan itibaren başlayabiliyormus diye okudum .
Nskyhn Fatoossanneoluyor panikleme sadece bel ağrıları normal o yüzden erken demiştim herkes yaşayacak ama bazisinde erken oluyor doktorunla mutlaka konuş. Keşke ya ben de bunaltidan öldüm canım çıktı mesela 😢
sunandfun7 Fatoossanneoluyor Benim ağrıyordu ilk zamanlarda da ilerleyen zamanlarda da ama yatış pozisyonuyla da alakalı ben uyurken ayagımız altına bacak arasına sırtıma yastık koyuyorum daha rahat ediyorum hamilelik yastıgı da alınabilir tabi sizinki uyku kaynaklı mı bilmiylrum ama benim öyle olmustu.